Joel'in Çiçek esansı fabrikasına sahip olan Joel'in başı fabrikasında çalıştırdığı personel kadar karısı ile derttedir. Karısı kendisini bir jigolo ile aldatmaktadır. Joel bunlarla uğraşırken, Step adlı bir işçi oldukça tuhaf bir iş kazası geçirir ve Joel'den yüklü bir tazminat beklemektedir. İyi seyirler filmifullizle.tv

8 sene önce eklendi.

2009, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 24 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Kültüre tamamen ters insan tuhaf oluyor. karısına jigolo tutan bir adam..

  • vasat… zaman kaybı

  • güzell..gercekten secimleriniz harika…her zevke herkese hitap ediyor derlediğiniz film pörtföyleri…tebrik ederim…teşekkürler ben yeni izlemeye başladım..nerdeyse gecede 3 film….))) süpersin bilgin…

  • çok ii değildi
    tşkler bilgin

  • Bilgin anlıyorum herkese hoşgörülüsün ama ben yorum okurken film üzerinden yorumları okumak istiyorum. Lütfen şu diğer yorumları kaldırırsan çok makbule geçer. Yok o bu filmi şu, şu filmi istiyormuş falan bunu okumak zorunda bıraktırma. Saygılarımla.

    • @Filme Yorum yapın ßen 1000 lerce yorumu onaylmak istemem ama Yorumu onaylamayınca Yorumu yazanlar topa tutuyorlar 🙂

  • fazlasıyla sıradan bi film!!!!!!!!!!izlemeye gerek yok

  • çok eğlenceli film tavsiye ederim

  • siteyi yeni keşfettim, filmleri rahatlıkla izleyebiliyorum,üstelik filmlerde harika teşekkür ederim

    • @nabi Teşekkürler keyifli izlemeler.

  • KARDEŞİM ELERİNE SAGLIK FİLİMLER ÇOK GÜZEL

  • film harika emegine saglik bilgin

  • pekhala film gerçekten iyi izlenebilir mükemmel değil ancak kötüde değil

  • ya okadar yorum var bi tane film hakkında yorum yok .. Bu konuların konuşulduğu başka bi alan olmalı Bilgin..Bu arada siteyi gerçekten beğenerek takip ediyorum .

  • türkçe dublajları koyunca, altyazılı olanları kaldırmazsanız sevinirim 🙂

  • bilgin filmler güzel de türkçe dublajlarını biraz daha hızlı yükle lütfen vallahi faceden çok senin sitendeyim :))

    • @ramco Çıkar çıkmaz Sitede oluyor 🙂

  • 2 aydır bekliyor kız koysan ne olucak bilgin topluca isyan çıkarıcaz sonunda :DD

    • @ßurak 🙂

  • ama bilgin koy sende artık yaw nedir bu çile

  • içerde filmini koymazsan bende aslıya katılıcam ve hollawood a şikayet edicem 😀

  • admın konu acılmısken su felekten bır gecenın turkce dublajınıda at =))

  • ya bilgin 2 aydır diyorum sana şu filmleri koy diye ama kızmaya başlıyom bak küp-1-2-3 felekten bir gece 2 ateşten kalbe akıldan dumana bide mükemmbel plan diye bir film var lütfen arz ediyorum seni yoksa hollawood şikatet etcem:D

    • @asli 🙂